Zgłoś awarię
Skorzystaj z naszego formularzaZgłoszenia serwisowego,by już teraz zgłosić awarię swojego urządzenia.Zgłoszenie serwisowe |
|
Zapraszamy
|
Wymienione ceny są wartościami brutto (zawierają 23% podatek VAT). Ceny napraw podlegają negocjacji.
Kategoria sprzętu |
Ekspertyza |
Naprawa podstawowa |
Naprawa złożona |
Odkurzacz |
20,00 | 30,00 | 60,00 |
Odkurzacz akumulatorowy |
30,00 | 50,00 | 100,00 |
Kuchenka mikrofalowa |
30,00 | 65,00 | 90,00 |
Okap |
30,00 | 65,00 | 90,00 |
Pralka |
50,00 | 100,00 | 200,00-300,00 * |
Suszarka |
50,00 | 100,00 | 200,00 |
Pralko-suszarka |
50,00 | 100,00 | 200,00-300,00 * |
Kuchenka gazowo-elektryczna |
50,00 | 90,00 | 180,00 |
Piecyk elektryczny |
50,00 | 90,00 | 180,00 |
Płyta gazowa |
50,00 | 100,00 | 160,00 |
Płyta indukcyjna |
50,00 | 100,00 | 200,00 |
Płyta ceramiczna |
50,00 | 100,00 | 200,00 |
Zmywarka |
60,00 | 100,00 | 200,00 |
Zamrażarka skrzyniowa |
60,00 | 100,00 | 150,00-250,00 * |
Lodówka standart |
80,00 | 100,00-150,00 * |
200,00-300,00 * |
Lodówka SBS |
100,00 | 130,00-170,00 * |
250,00-350 * |
* Całkowity koszt robocizny przy naprawie złożonej uzalezniony będzie indywidualnie od rozległości, złożoności i trudności w usunieciu uszkodzenia.
Wykonujemy ekspertyzy sprzętów RTV - AGD poprzepięciach/wyładowaniach elektrycznych. |
|
|
Dojazd do klienta naliczany wg ilości przejechanych kilometrów x 1 zł
Odmowa naprawy w zależności od kategorii sprzętu (Ekspertyza + dojazd)
Lodówka w zabudowie to koszt wyciągania i montażu: 30 - 50zł
Wypoziomowanie/drobne naprawy/udrożnienia odpływów/regulacje 50zł -100zł
Przełożenie drzwi w lodówkach Standart oraz SBS: 130 zł + koszt dojazdu (Piła - 20 zł)
Koszty sprawdzenia urządzenia w razie rezygnacji z naprawy:
Koszt sprawdzenia sprzętu AGD 50 zł + koszt dojazdu .
Koszt sprawdzenia drobnego AGD 20 zł
Zakład nie pobiera opłat w przypadku nie wykonania naprawy z powodu braku możliwości dokonania ekspertyzy technicznej sprzętu.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas demontażu/montażu sprzętu podczas naprawy w warunkach domowych. Aby uniknąć nieporozumień z tego tytułu klient powinien we własnym zakresie dokonać demontażu/montażu sprzętu.
Zakład udziela 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę(koszt robocizny + podzespoły wymienione i wyszczególnione w karcie naprawy).
Wykonana wcześniej ekspertyza w naszym zakładzie wliczona będzie w koszt ewentualnej późniejszej naprawy nie przekraczającej 14 dni od wystawienia ekspertyzy.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt nie odebrany z naprawy w ustalonym pisemnie lub telefonicznie terminie. Nieodebranie sprzetu w ciagu 3 miesięcy od dnia powiadomienia klienta o zakończeniu naprawy oznacza, iż klient wyzbył się własności sprzętu jako rzeczy ruchomej poprzez porzucenie w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego. Własność porzuconego/pozostawionego sprzętu, niczyjej rzeczy ruchomej, na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego nabywa poprzez jego objęcie w samoistne posiadanie serwis Telmiss. Sprzęt zostanie przeznaczony do utylizacji.
Gwarancja na wykonane czynności naprawcze nie obejmuje czyszczenia/konserwacji.
Klient zobowiązany jest poinformować serwis o wcześniejszych, nieskutecznych próbach napraw oddawanego sprzętu. Nie ujawnienie tego faktu może spowodować wstrzymanie wykonywanej naprawy oraz naliczenie kosztów ekspertyzy sprzętu w/g. cennika.
Podpisanie przez klienta zlecenia/karty naprawy wykonania naprawy jest równoznaczne z przyjęciem warunków niniejszej umowy oraz zasad ustalania ceny naprawy.
Szukasz pracy?
Usługowo-Handlowy Zakład Elektroniki TV "Telmiss" zatrudni osoby na stanowisku
serwisant urządzeń AGD
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod nr telefonu[0] 602266994
|