Zgłoś awarię
Skorzystaj z naszego formularzaZgłoszenia serwisowego,by już teraz zgłosić awarię swojego urządzenia.Zgłoszenie serwisowe |
|
Zapraszamy
|
Warunki przyjęcia urządzenia do naprawy gwarancyjnej |
|
|
|
Podstawą przyjęcia sprzętu do naprawy gwarancyjnej jest Karta Gwarancyjna oraz Dowód Zakupu. Karta Gwarancyjna musi być w języku polskim czytelnie i poprawnie wypełniona, opieczętowana i podpisana przez sprzedawcę oraz klienta. Dowód Zakupu - (faktura VAT lub paragon), w którym dane pokrywają sie z danymi zawartymi w karcie gwarancyjnej. Brak jednego z dokumentów lub dostarczenie niepoprawnie wypełnionych dokumentów upoważnia serwis do odrzucenia naprawy gwarancyjnej i obciążenia Klienta kosztami naprawy bądz do wykonania warunkowej naprawy gwarancyjnej z okresem gwarancji liczonym od daty produkcji urządzenia. Brak wymienionych wyżej dokumentów wyklucza możliwość dokonania naprawy gwarancyjnej |
Szukasz pracy?
Usługowo-Handlowy Zakład Elektroniki TV "Telmiss" zatrudni osoby na stanowisku
serwisant urządzeń AGD
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod nr telefonu[0] 602266994
|