Zgłoś awarię
Skorzystaj z naszego formularzaZgłoszenia serwisowego,by już teraz zgłosić awarię swojego urządzenia.Zgłoszenie serwisowe |
|
Zapraszamy
|
Koszt i czas naprawy sprzętu RTV uzależniony jest od sprzętu , rodzaju uszkodzenia oraz dostępności części zamiennych.
Koszty napraw w serwisie wahają się:
dla urządzeń RTV: w przedziale 100 zł - 300 zł + koszt części zamiennych
dla urządzeń Audio: w przedziale 70 zł - 180 zł + koszt części zamiennych
Konserwacja i czyszczenie wewnętrznej części matryc LCD:
40/42cale: 100,00 zł
46/50cale: 140,00 zł
51/55cale: 180,00 zł
Wykonujemy ekspertyzy sprzętów RTV - AGD poprzepięciach/wyładowaniach elektrycznych.
|
|
|
Konserwacja i czyszczenie toru prowadzenia taśmy w sprzęcie audio 40,00 zł
Konserwacja i czyszczenie toru prowadzenia taśmy w sprzęcie video 60,00 zł
Konserwacja i czyszczenie wewnętrznej części matryc LCD 200,00zł
Konserwacja i czyszczenie toru prowadzenia taśmy w kamerze video 80,00 zł
Konserwacja i czyszczenie optyki lasera CD-DVD - 40 zł-60 zł (cena w zależności od rodzaju mechanizmu)
Wymiana głowicy w sprzęcie audio - 90 zł
Wymiana oprogramowania - DVD - 80 zł, Kino domowe - 120 zł, OTV CRT - 150 zł, LCD, PDP - 250 zł
Przestrojenie fonii - 80 zł + części (10-20 zł)
Programowanie OTV, konserwacja, montaż/demontaż OTV z wieszaków ściennych, itp. - 30zł
Koszty sprawdzenia urządzenia w razie rezygnacji z naprawy:
Odbiornik LCD/PDP do przekątnej ekranu 37 cali - 30 zł + koszt dojazdu
Odbiornik LCD/PDP o przekątnej ekranu 40 cali i wiekszej - 40 zł + koszt dojazdu
Sprzęt audio - 20 -30 zł +koszty dojazdu
Firma Telmiss nie pobiera opłat w przypadku nie wykonania naprawy z powodu braku możliwości dokonania ekspertyzy technicznej sprzętu.
Firma Telmiss udziela 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę (koszt robocizny + podzespoły wymienione i wyszczególnione w karcie naprawy).
Wykonana wcześniej ekspertyza w naszym zakładzie wliczona będzie w koszt ewentualnej późniejszej naprawy nie przekraczającej 14 dni od wystawienia ekspertyzy.
Zakres wykonywanych czynności wchodzących w kategorie napraw:
Ekspertyza techniczna - oznacza koszt robocizny za czynności związane z ustaleniem całkowitych kosztów naprawy. Polega na sprawdzeniu sprzętu pod względem funkcjonalnym, wyszczególnienie wad oraz uszkodzonych elementów, kosztorys naprawy. Stosowana w przypadku odstąpienia przez klienta od wykonania usługi.
Naprawa podstawowa - oznacza koszt robocizny za czynności związane z usunięciem przerwy , zwarcia lub wymiany przynajmniej jednego elementu RLC, półprzewodnikowego z wyłączeniem układów scalonych w jednym bloku funkcjonalnym urządzenia np. w zasilaczu, przetwornicy, układzie zasilania, sterowania, wizyjnym, wymiana bezpiecznika, naprawa nieskomplikowanych mechanizmów, regulacja obwodów elektronicznych, regulacja mechanizmów, czyszczenie mechanizmów.
Naprawa złożona - oznacza koszt robocizny za czynności związane z wymianą układów scalonych, wymiana elementów RLC i półprzewodnikowych , naprawa mechanizmu połączona z naprawą układu elektronicznego, naprawa z wykorzystaniem przyrządów specjalistycznych , naprawy wykonane w dwóch lub więcej blokach funkcjonalnych urządzenia, , wymiana kineskopu, matrycy LCD , panela PDP , wymiana głowic wizyjnych.
W przypadku naprawy specjalnej, dotyczącej rozległych uszkodzeń w wielu blokach urządzenia, a związanych np. z: zalaniem, upadkiem, wyładowaniem atmosferycznym, z wtórnymi uszkodzeniami na skutek wcześniejszych prób napraw, zapiaszczenie mechanizmu itp. Naprawa będzie wyceniona wg stawki 20,00/50,00 zł/60,00 /godz. I jako taka powinna być oddzielnie uzgodniona z klientem. Obejmuje również naprawę urządzeń nietypowych w serwisie RTV.
Transport - Koszt transportu urządzenia spoza obrębu miasta naliczany jest wg ilości przejechanych kilometrów pomnożonych przez 1 zł dla OTV <32" oraz 1zł/1km+20zł dla OTV>32". Koszt transportu w obrębie miasta Piła (przywóz/odwóz) naliczony zostanie ryczałt w kwocie 20zł.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za materiał znajdujący się na pamięciach RAM, HDD, FLASH MEMORY i innych, który w procesie naprawy może być skasowany lub sformatowany w celu poprawnego, działania urządzenia.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt nie odebrany z naprawy w ustalonym pisemnie lub telefonicznie terminie.
Za przechowywanie sprzętu nieodebranego w uzgodnionym terminie nalicza się 1 złotych za każdy dzień. Po okresie 1 – miesiąca sprzęt naprawiony, a nie odebrany przechodzi na własność serwisu jako darowizna.
Gwarancja na wykonane czynności naprawcze nie obejmuje czyszczenia głowic i toru prowadzenia taśmy.
Sprzęt wydawany jest zleceniodawcy na podstawie zwrotu oryginału pokwitowania wystawianego przez UHZE Telmiss bez sprawdzania tożsamości osoby odbierającej.
Klient zobowiązany jest poinformować serwis o wcześniejszych, nieskutecznych próbach napraw oddawanego sprzętu. Nie ujawnienie tego faktu może spowodować wstrzymanie wykonywanej naprawy oraz naliczenie kosztów ekspertyzy sprzętu wg cennika.
Urządzenia powinny być zgłaszane do naprawy wyłącznie po oczyszczeniu produktu. W przeciwnym wypadku firma UHZE Telmiss może obciążyć Klienta za dodatkową usługę wyczyszczenia sprzętu.
Podpisanie przez klienta zlecenia/karty naprawy wykonania naprawy jest równoznaczne z przyjęciem warunków niniejszej umowy oraz zasad ustalania ceny naprawy.
Naprawy są wykonywane niezwłocznie. Skrócenie terminu naprawy uzależnione jest od możliwości przerobowych pracowni oraz stanu części zamiennych będących w magazynie.
Firma UHZE Telmiss jest płatnikiem podatku VAT i wystawia na faktury VAT, paragony fiskalne, a płatności można dokonać gotówką w Recepcji
Szukasz pracy?
Usługowo-Handlowy Zakład Elektroniki TV "Telmiss" zatrudni osoby na stanowisku
serwisant urządzeń AGD
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod nr telefonu[0] 602266994
|